Mirte's verhaaltjes uit Oeganda

Op naar de laatste week

Dit weekend helemaal vergeten een verhaaltje te schrijven. Bij deze dus nog een korte update uit Oeganda.

Vorige week heb ik weer een drukke week gehad, het veld in geweest, gegevens verwerkt op kantoor en aan mijn verslagen gewerkt.

Maandagavond was het weer pubquiz tijd. Elke maandag zijn er een aantal teams die elke week mee doen, Stormtroopers, Lost in the 80's, Smell like a lady, G-nut sauce en ten slotte wij zelf; Birds of paradise. Dit zijn de 'vaste teams' die eigenlijk elke week mee doen en ook vaak het hoogste scoren. Omdat de vaste quizmasters een keer verhinderd waren hadden de winnaars van vorige week, lost in the 80's, een quiz voorbereid met zoals verwacht drie rondes met vragen over de jaren 80. Gelukking waren we met een grote groep vandaag en ging het erg goed, maar op het einde bleek dat we tweede waren geworden. Met een half punt verschil met de eerste plaats. Balen dus, maar volgende keer beter.

Omdat Lusha vrijdag terug naar nederland vloog, en blij dat ze was dat ze weer mocht gaan, zijn we donderdagavond met zijn alle bij een koreaans-japans restaurant wezen eten. Erg lekker en gezellig!

Vrijdagavond zijn we met zijn alle bij Onno en Laurie wezen barbequen. Zij hebben beide ook in het studentencompound gewoond maar omdat zij naar verwachting hier nog wel een aantal jaren zitten hebben ze een eigen huisje gevonden en gaven ze nu dus een housewarmingparty.

Zaterdagochtend ben ik naar Djuna haar nieuwe huisje wezen kijken, zij zat eerst bij mij in huis maar heeft nu samen met haar vriend een eigen plekje gevonden. Hierna ben ik met wat andere studenten naar een paar craft winkeltjes geweest om souveniertjes te kopen en heb ik een rustig avondje gehad waar we met z'n alle wat hebben gekaart en een filmpje hebben gekeken.

Zondag was een rustig dagje waar ik wat heb gewerkt, wat in de zon heb zitten kaarten en 's avonds met zijn alle bij Piet thuis voetbal hebben gekeken.

Na een late avond moest ik maandagochtend weer vroeg op om om 8 uur te vertrekken naar het koffie onderzoekscentrum. Ofja, dat was de bedoeling.. Ik stond mooi om 8 uur klaar om te gaan, waren ze (alweer) vergeten om vervoer te regelen.. Voor niets zo vroeg op dus. Maarja, this is Africa zeggen ze dan, wen er maar aan.

Maandagavond, tijd voor de laatste pubquiz, laatste kans om te winnen, maar helaas.
Vandaag zit ik weer een dagje op kantoor en ben ik hard bezig met het afronden van alles want de laatste dagen komen er aan. Nog een weekje en dan zit ik (als alles goed gaat) weer in Nederland. Ik heb hier een super tijd, maar ik heb wel weer zin om naar huis te gaan!

Reacties

Reacties

Annemie

Wat vliegt de tijd. Geniet van je laatste week!

Hanny

Laatste lootjes, geniet ervan !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!